سه پیشنهاد سفارش غذا، اگر رژیم لاغری دارید

اگر رژیم لاغری دارید و به دلیل سبک زندگی خاص خود، گاهی روزها نمی‌توانید غذا بپزید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید هم غذای بیرون سفارش بدهید، هم سلامت خود را حفظ کنید و هم یک غذای سالم و رژیمی بخورید! می‌پرسید چطور؟ ساده است. ما در ادامه، چند پیشنهاد جذاب پیش روی‌تان می‌گذاریم:

پیشنهاد اول: سالاد سزار سفارش بدهید. سالاد سزار به دلیل وجود کاهو و گوجه، حجم بالایی از فیبرهای غذایی را در خود جای داده است و به همین دلیل هم با پر کردن حجم معده‌تان، شما را به اندازه کافی سیر نگه می‌دارد. فیله مرغِ موجود در سالاد سزار هم پروتئین کافی به بدن‌تان می‌رساند و نان سیر آن هم، مقداری از کربوهیدرات مورد نیاز بدن تان را فراهم می‌کند. فقط اگر می‌خواهید کالری اضافی دریافت نکنید، از مسول رستوران بخواهید که پنیر پارمسان و سس سزار را روی سالادتان نریزد.

پیشنهاد دوم: ساندویچ فیله مرغ تنوری با نان سبوس‌دار سفارش بدهید. ساندویچ فیله مرغ تنوری بدون پنیر و قارچ، یکی از کم‌کالری‌ترین انواع ساندویچ‌ها است که اگر با نان سبوس‌دار سرو شود، هم برای مدت زمان بیشتری شما را سیر نگه می‌دارد و هم برای سلامتی‌تان مفیدتر است. فقط حواس‌تان باشد که هنگام سفارش این ساندویچ از مسول رستوران بخواهید حتما حجم مناسبی از گوجه و کاهوی تازه را هم در ساندویچ شما بگذارد.

پیشنهاد سوم: خوراک سبزیجات سفارش بدهید. خوراک سبزیجات معمولا ترکیبی از هویج، لوبیا، نخودفرنگی، ذرت، بادمجان و کدو است و علاوه بر عطر و طعم بسیار جذابی که دارد، می‌تواند نیازهای تغذیه‌ای افرادی که رژیم لاغری دارند را هم فراهم کند.

این مطلب توسط سلامتیسم تهیه شده است.