اصلاحات قانونی قراردادهای اکسپرس رستوران‌ها با اسنپ‌فود

 

مدیران محترم رستوران،

از آنجا که وجه دریافتی از شما بابت سرویس حمل، کاملا به حساب موتورسواران سرویس اکسپرس واریز می گردد، به جهت اصلاح روال قانونی، قرارداد اکسپرس شما صرفا از منظر ساختار تغییراتی خواهد داشت. تاریخ شروع قرارداد جدید از ابتدای آذرماه ۹۸ خواهد بود.

 

آیا قرارداد فروش رستوران تغییری خواهد کرد؟

خیر، تنها قرارداد کمیسیون اکسپرس تغییر ساختار پیدا خواهد کرد.

 

آیا راه ارتباطی با پشتیبانی و فروش اکسپرس تغییری می‌کند؟

خیر، تمامی ارتباطات با پشتیبانی و فروش اکسپرس مشابه سابق خواهد بود.

 

آیا نحوه‌ی پرداختی اسنپ‌فود به رستوران تغییر پیدا خواهد کرد؟

خیر، تمامی پرداختی‌ها همچنان از طریق اسنپ‌فود پس از کسر کمیسیون فروش و کمیسیون اکسپرس خواهد بود.

 

آیا هزینه‌های کمیسیون اکسپرس افزایش پیدا خواهد کرد؟

خیر، با توجه به قرارداد جدید، کمیسیون اکسپرس حتی بین نیم تا یک درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

مثال ۱: اگر رستوران شما قرارداد با کمیسیون اکسپرس ۵,۰۰۰ تومان ثابت به همراه ۹٪ مالیات به ازای هر سفر داشته‌باشد و در ماه ۱۰۰۰ سفر اکسپرس داشته باشید، قرارداد جدید به ۵,۲۵۰ تومان ثابت به ازای هر سفر بدون مالیات خواهد بود:

مبلغ پرداختی سابق = ۱۰۰۰ سفر ×  ۵۰۰۰ تومان × ۱/۰۹ مالیات = ۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان

مبلغ پرداختی جدید = ۱۰۰۰ سفر ×  ۵۲۵۰ تومان = ۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کاهش هزینه‌ی رستوران شما = ۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

آیا رسیدی مبنی بر پرداخت کمیسیون اکسپرس خواهم داشت؟

بله، در صورت نیاز رسید پرداخت، از طرف شرکت اسنپ‌باکس این مدرک به شما تحویل داده خواهد شد. نمونه‌ی آن را در تصویر زیر می‌بینید:

 

آیا فاکتور رسمی دریافت خواهم کرد؟

در صورتی که رستوران شما نیازمند «فاکتور رسمی» است، لطفا با شماره‌ی ۰۲۱۹۶۶۱۲۲۸۰ داخلی ۲ تماس حاصل فرمایید.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال لطفا با شماره‌ی ۰۲۱۹۶۶۱۲۲۸۰ داخلی ۲ تماس حاصل فرمایید.

پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.