همکار اسنپ‌فود شوید!

کسب و کارتان را آنلاین کنید و فروشتان را افزایش دهید

ثبت‌نام فروشندگان

انتخاب نوع کسب و کارArrow
0
انتخاب شهرArrow
baguette
tavazo
tarighat
perperook
shila
shemroon
bono
hiva
mansour
sahar
‌میلیون‌ها مشتری
در پلتفرم اسنپ‌فود
۲۰,۰۰۰+
مجموعه همکار
۱۲ سال
سابقه فعالیت از سال ۸۸

مزایای فروش در اسنپ‌فود

بزرگترین پلتفرم آنلاین فروش مایحتاج روزانه
اسنپ‌فود اولین و بزرگترین سیستم فروش آنلاین در ایران
امکان تحویل با سرویس اکسپرس
درصورت تمایل می‌توانید برای ارسال از سرویس اکسپرس استفاده نمایید
تا ۳ برابر امکان افزایش فروش
ارائه خدمات باکیفیت با شما، افزایش فروش با ما
پشتیبانی کامل مشتریان و فروشگاه‌ها
با پشتیبانی ویژه در خدمت شما و مشتریان هستیم

در ۳ مرحله آسان به اسنپ‌فود بپیوندید!

تکمیل فرم ثبت‌نام
دانلود نرم‌افزار دخل و تکمیل مدارک
آپلود منو و دریافت سفارش

دسته بندی فروشندگان

Coffee

رستوران و کافه

Bakery

نانوایی

Confectionary

شیرینی

Fruit

میوه

Protein

پروتئین

Nuts

آجیل

IceCream

آبمیوه و بستنی

سوالات متداول

چه مدارک و ملزوماتی برای پیوستن به اسنپ‌فود مورد نیاز است؟

۱- تصویر اصل جواز فعالیت، اجاره نامه رسمی یا سند فروشگاه ۲- شماره حساب و شبا برای واریزی‌ها ۳- تصویر کارت ملی مدیریت ۴- سیستم رایانه یا تلفن همرا اندروید (نسخه 6 و بالاتر) با اینترنت ۵- منو قیمت‌دار

اسنپ‌فود چه خدماتی به مجموعه‌ها ارائه می‌دهد؟

خدمات اسنپ‌فود به مجموعه‌ها بسیار متنوع است. پیک اکسپرس برای ارسال سریع سفارش‌ها، برگزاری کمپین‌های مختلف برای فروش بیشتر، عکاسی منوی مجموعه‌ها و پشتیبانی و آموزش مجموعه‌ها تنها بخشی از این خدمات است.

آیا برای ثبت‌نام باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

خیر. ثبت‌نام در اسنپ‌فود کاملا رایگان است؛ در ادامه همکاری هزینه خدمات به صورت درصدی از هر سفارش دریافت می‌شود که نحوه دقیق محاسبه در قرارداد به شما اعلام می‌شود.

تسویه حساب ماهانه چگونه انجام می‌شود؟

هر ماه، دو بار با فروشگاه‌ها تسویه حساب انجام می‌شود. بار اول در نیمه ماه (بین تاریخ 15‌ ام تا 18 ام)، ٪70 میزان فروش به صورت علی‌الحساب و بدون کم کردن کسورات به حساب مدیریت واریز می‌شود. بار دوم در پایان ماه (اول تا سوم ماه بعد)، تمامی حساب آن ماه تسویه می‌گردد و حساب ماه کاملا بسته خواهد شد.

نحوه دریافت سفارش‌ها در اسنپ‌فود چگونه است؟

پس از ثبت‌نام و عقد قرارداد، یک پنل سفارش‌گیری آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد که سفارش‌های ثبت‌شده توسط مشتریان از طریق آن به شما اطلاع رسانی می‌شود.

نحوه قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه‌ها در اسنپ‌فود چگونه است؟

تمامی قیمت‌ها توسط فروشگاه به اسنپ‌فود اعلام می‌شوند؛ قیمت‌های منو فروشگاه در اسنپ‌فود به هیچ وجه نباید مغایر با قیمت اعلامی فروشگاه به مشتریان مستقیم خود باشد.

نحوه تغییر قیمت محصولات در اسنپ‌فود چگونه است؟

دسترسی تغییر قیمت محصولات از طریق پنل سفارش‌گیری اسنپ‌فود برای فروشندگان فراهم گردیده است.

شرایط فسخ قرارداد چگونه است؟

فسخ قرارداد با اعلام عدم تمایل به ادامه همکاری هر یک از طرفین و تسویه حساب مالی، در هر زمانی امکان پذیر است.

به جمع بیش از ۲۰,۰۰۰ فروشنده در سراسر کشور بپیوندید!

دانلود نرم‌افزار دخل

با استفاده از نرم‌افزار دخل محصولات خود را مدیریت کنید. نظرات مشتریان خود را مشاهده کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. به گزارش فروش و حسابداری خود دسترسی داشته باشید. برای آشنایی با دیگر امکانات دخل آن را دانلود کنید.

DakhlScreenShot
telegram
instagram
linkedin
Twitter
aparat
LicenseLicense