با پیوستن به خانواده بزرگ فروشندگان اسنپ، محصولات خود را به میلیونها کاربر اسنپ در شهر خود ارائه کنید.
مدارک موردنیاز برای ثبتنام در فروشگاه اسنپ چیست؟
پیشنیازهای همکاری با فروشگاه اسنپ چیست؟
برای همکاری با فروشگاه اسنپ تنها به یک سیستم کامپیوتر و اینترنت مناسب با سرعت بالا نیاز است.
نحوه تسویه حساب در فروشگاه اسنپ چگونه است؟
به ازای فروش صورتگرفته در یک ماه, دو بار در ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت میگیرد. در نیمه هر ماه (۱۵ تا ۱۸ ماه) ، ۷۰ درصد میزان فروش به صورت علیالحساب و بدون کسر کسورات فروشگاه اسنپ با وی تسویه میگردد. در انتهای ماه (۱ تا ۳ ماه بعد) تمامی مبالغ باقیمانده پس از کسر کمیسیون فروشگاه اسنپ و هزینه ارسال محاسبه شده و تسویه میگردد.بدیهی است حساب هر ماه در انتهای آن ماه به صورت کامل بسته خواهدشد.
نحوه اطلاعرسانی سفارشها در فروشگاه اسنپ چگونه است؟
تمامی سفارشهای ثبتشده توسط مشتریان از طریق پنل سفارشگیری آنلاین فروشگاه اسنپ که در اختیار فروشگاه قرار میگیرد، به وی اطلاعرسانی میشود.
نحوه قیمتگذاری در فروشگاه اسنپ به چه شکل است؟
قیمت اعلامی توسط فروشنده به فروشگاه اسنپ به هیچ وجه نباید مغایر با قیمت اعلامی فروشنده به مشتریان مستقیم یا آنلاین خود فروشنده باشد.
نحوه تغییر قیمت و موجودی محصولات در فروشگاه اسنپ چگونه است؟
دسترسی تغییر قیمت و موجودی کالاها برای فروشندگان، از طریق پنل سفارشگیری فروشگاه اسنپ فراهم گردیده است.
نحوه محاسبه کمیسیون در فروشگاه اسنپ چگونه است؟
نحوهی محاسبات کمیسیون براساس قرارداد همکاری است و در نهایت بهصورت سیستمی محاسبه خواهدشد.
هزینه ارسال سفارشها در فروشگاه اسنپ چگونه محاسبه میشود؟
به ازای هر ارسال سفارش (فارغ از فاصله) مبلغ ۵۰۰۰ تومان هزینه ارسال شامل حال فروشندگان میشود.
شرایط فسخ همکاری با فروشگاه اسنپ چگونه است؟
فسخ همکاری در هر زمانی با انجام تسويه حساب مالی بین طرفین قرارداد امکان پذير میباشد.